-
-
Kirjaudu
-
Ostoskori
-
Kassalle
-
Lisäravinteet
- Proteiini
- Juomat
- Kreatiini
- Tehonlisääjät ja PWO
- Aminohapot
- Antioksidantit
- Hiilihydraatit
- Hiukset, iho ja kynnet
- Laihduttaminen
- Lihasmassan kasvu
- Patukat
- Rasvahapot
- Treenin jälkeen
- Vitamiinit ja mineraalit
- Vegaaniset tuotteet
- Ruotsalaisvalmisteiset
- Ilman lisättyä sokeria
- Laktoosittomat tuotteet
- Gluteenittomat tuotteet
- Treenivaatteet ja kengät
- Treenitarvikkeet
- Elintarvikkeet ja terveys
- Tuotemerkit
- kampanjat
- Outlet
- Uutuudet
- Inspiraatio
Usein kysyttyä
Miten palautan tuotteen tai teen reklamaation?
Täältä löydät toimintaohjeet:
https://www.mmsports.fi/content/palautus-vaihto-ja-reklamaatio
Toimitatteko Ahvenanmaalle?
Emme valitettavasti toimita tuotteita Ahvenanmaalle.
Miksi tilaukseni ei onnistu Walleyn kautta?
Varmista, että olet antanut oikean rekisteröidyn osoitteen (Walley edellyttää, että paketti lähetetään rekisteröityyn osoitteeseen).
Ongelma saattaa johtua myös luottoarvioinnistasi, ota yhteyttä Walleyyn saadaksesi lisätietoa: +358 9 3158 9947
Miten maksan tilaukseni kortilla?
Maksaaksesi ostoksesi suoramaksulla/luottokortilla sinun on ensin maksettava ostos laskua vastaan. Tehtyäsi tämän napsautat linkkiä ”jos haluat vaihtaa maksutapaa, napsauta tästä”. Vie sitten tilaus loppuun toivottua maksutapaa käyttäen.
Mitä eri tilauksen tilat tarkoittavat?
Tilauksen tila: Keskeneräinen. Tämä tila lukee sinulle lähettävässä sähköpostiviestissä tilauksen tekemisen jälkeen ja kun tarkastamme maksutapaasi. Tila päivitetään 15 minuutin kuluessa, ja saat uuden sähköpostiviestin.
Tilauksen tila: Käsittelyssä. Tämä tila lukee sähköpostiviestissä, joka lähetetään sinulle, kun tilausta tarkistetaan.
Tilauksen tila: Tulostettu. Tämä tila lukee sähköpostiviestissä, joka lähetetään sinulle, kun tilaus on käsitelty. Tilaamiasi tuotteita kerätään ja pakataan.
Tilauksen tila: Virheellinen tilaus. Tämä tila lukee sähköpostiviestissä, joka lähetetään sinulle, kun tilauksesi ei ole mennyt läpi. Se johtuu useimmiten maksuongelmista. Tällöin sinun on tarkastettava maksu ja tehtävä uusi tilaus. Tuotteita ei lähetetä ennen kuin uusi tilaus on käsitelty.
Tilauksen tila: Valmis ja matkalla. Tilauksesi on nyt lähetetty postitse. Voit käyttää sähköpostiviestissä olevaa pakettinumeroa seurataksesi pakettia osoitteessa www.postnord.fi/
Mitä teen, jos olen erehdyksessä poistanut tekstiviesti-ilmoituksen?
Jos olet poistanut tekstiviesti-ilmoituksen, voit käyttää pakettinumeroa, jonka lähetimme viimeisimmässä sähköpostiviestissämme. ”Ilmoitus, toimitus matkalla MM Sportsista”. Jos et ole saanut tätä sähköpostiviestiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@mmsports.fi
Voit myös ladata OmaPosti – Privat – Posti iOS- ja Android-sovelluksen seurataksesi pakettejasi ja saadaksesi ilmoituksen suoraan matkapu helimeesi.
En saa oikean makuisia tuotteita siirtäessäni ne ostoskoriini. Mistä tämä johtuu?
Tämä saattaa johtua hitaasta verkkoyhteydestä, jolloin sivu ei ehdi latautua. Odota muutama sekunti ennen kuin valitset uuden maun ja lukumäärän uudelleen.
Voinko yhdistellä erilaisia makuja ja saada silti määräalennusta?
Voit yhdistellä melkein kaikkien tuotteiden osalta eri makuja ja saada silti määräalennusta. Poikkeuksen muodostavat kuitenkin esimerkiksi proteiinipatukat ja energiajuomat, joissa tuotteet on valmiiksi pakattu 12 tai 24 kappaleen pakkauksiin. Valitse oletusvaihtoehto ostettavien tuotteiden määrälle ja yhdistä haluamasi maut.
Miten hintatakuu toimii?
Hintatakuu on voimassa 7 päivää ostopäivästä. Se tarkoittaa sitä, että jos löydät saman tuotteen alhaisempaan hintaan verkkokaupasta Suomessa, korvaamme hintojen välisen erotuksen. Täältä voit lukea lisää hintatakuustamme.
Miksi lahjakorttini koodi ei toimi?
Varmista, että olet täyttänyt lahjakortin koodin maksutapojen alla olevaan lahjakorttikenttään. (Jos satuit syöttämään koodin alennuskoodikenttään, näytölle ilmestyy virheilmoitus siitä, että koodi on vanhentunut). Jos sinulla on fyysinen lahjakortti, voit maksaa sillä vain myymälässä.
Mitä teen, jos en halua uutiskirjettänne?
Uutiskirjeen alareunassa on linkki, jossa lukee ”PERUUTA UUTISKIRJEEN TILAUS”. Napsauta sitä.
Voiko opiskelija-alennuksen yhdistää jo alennettuihin tuotteisiin?
Ei. Opiskelija-alennuksia ei voi yhdistää jo alennettuihin tuotteisiin. Jos haluat hyödyntää jo alennettuja tuotteita, et saa olla kirjautuneena opiskelijatililläsi.
Kätevät palautukset