Ilmainen toimitus alkaen 20 €
2 - 5 arkipäivää
Trustpilot 4,5 / 5
Nopea toimitus 

Usein kysyttyä

Vaihdot ja palautukset
Miten teen palautuksen?

Asiakkaana sinulla on aina 30 päivän palautus- ja peruuttamisoikeus tehdessäsi verkko-ostoksia. Sinulla on oikeus käyttää peruuttamisoikeuttasi ja palauttaa tuote syytä ilmoittamatta. 30 päivän määräaika astuu voimaan sinä päivänä, jolloin olet vastaanottanut tilauksesi. Palautuksista ja peruutuksista veloitamme 2,90 euron käsittelymaksun, joka vähennetään hyvityksestäsi. Varaamme itsellemme oikeuden kieltäytyä vastaanottamasta alusvaatteiden, alasuojusten tai kasvomaskien palautuksia.

Palautus Budbeen kotiinkuljetuksen kautta, Budbee Box

  1. Siirry palautusportaaliimme
  2. Täytä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Valitse sen jälkeen, mitkä tuotteet haluat palauttaa ja palautuksen syy.
  3. Pakkaa palautettavat tuotteet mihin tahansa pakkaukseen. Tuotteiden tulee olla siinä kunnossa, jossa ne olivat toimitettaessa.
  4. Budbeelta tai Instaboxilta saamassasi tekstiviestissä on linkki palautuksen varaamiseen. Palautustarraa ei tarvita. Budbee huolehtii siitä itse noutaessaan paketin.

Palautus Postnordin tai Early Birdin kautta

  1. Siirry palautusportaaliimme
  2. Täytä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Valitse sen jälkeen, mitkä tuotteet haluat palauttaa ja palautuksen syy.
  3. Pakkaa palautettavat tuotteet mihin tahansa pakkaukseen. Tuotteiden tulee olla siinä kunnossa, jossa ne olivat toimitettaessa.
  4. Kun olet luonut palautuksen, saat Postnordilta sähköpostitse QR-koodin, jonka näytät viedessäsi paketin lähimpään Postnordin toimipaikkaan.
Miten vaihdan tuotteen?

Emme pysty vaihtamaan tuotetta toiseen. Tilaa haluamasi tuote uudella tilauksella ja palauta tuote, jota et halua pitää.

Milloin hyvitys tehdään, kun palautus on hyväksytty?

14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Reklamaatiot
Miten teen reklamaation?

Jos tuote on jostakin syystä viallinen tai se on rikkoutunut valmistusvirheen takia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Käsittelyn nopeuttamiseksi pyydämme liittämään mukaan seuraavat tiedot:

  • Sähköpostiosoite, jolle osto rekisteröitiin
  • Tilausnumero
  • Asiakas ja tuotenimi
  • Reklamaation syy
  • Kuva liitteenä
Milloin hyvitys tehdään, kun reklamaatio on hyväksytty?

Kun reklamaatio on hyväksytty, hyvitys tehdään samalle maksutavalle, jota käytettiin oston tekemiseen.

Toimitus ja tilaus
Miten voin seurata pakettiani?

Kun tilauksesi on toimitettu varastoltamme, saat toimitusvahvistuksen ostohetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sähköpostiviestissä on seurantalinkki, jonka kautta voit seurata toimitustasi. Jos et ole saanut sähköpostiviestiä, tarkista roskapostikansiosi. Jos viesti ei ole sielläkään, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Jos pakettia ei ole noudettu säilytysaikana ja se lähetetään takaisin MM Sportsille, MM Sportsilla on oikeus periä asiakkaalta toimitus-, palautus-, käsittely- ja pakkauskulut. Veloitamme tästä 15 euroa.

Minkä toimitustavan voin valita tilaukselleni?

Postnord

Budbeen kotiinkuljetus

Budbee Box

Milloin saan tilaukseni?

Useimmissa tapauksissa pakettisi toimitetaan 2-4 työpäivän kuluessa Postnordilla,2-6 työpäivän kuluessa Budbeella (viikonloppuja ei lasketa mukaan). Kun olemme lähettäneet pakettisi, saat ilmoituksen, jonka kautta voit seurata lähetystä. Jos Postnord toimittaa pakettisi, saat tekstiviestillä, sähköpostitse tai kirjeitse ilmoituksen siitä, mistä voit noutaa pakettisi. Jos pakettisi lähetetään Budbeen kautta, saat sähköpostitse ja tekstiviestillä ilmoituksen, jonka kautta voit seurata lähetystäsi ja valita toimituspäivän sekä päättää, jätetäänkö pakettisi kotiovesi ulkopuolelle.

En ole saanut tilaus-/toimitusvahvistusta, mitä teen?

Jos et ole saanut tilaus-/toimitusvahvistusta, tarkista roskapostikansiosi. Jos tilaus-/toimitusvahvistusta ei jostakin syystä löydy sieltäkään, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Voinko tehdä tilaukseen muutoksia?

Emme voi tehdä muutoksia tehtyihin tilauksiin.

Tuotteet ja hinnat
Voinko yhdistellä erilaisia makuja ja saada silti määräalennusta?

Voit yhdistellä melkein kaikkien tuotteiden osalta eri makuja ja saada silti määräalennusta. Poikkeuksen muodostavat kuitenkin esimerkiksi proteiinipatukat ja energiajuomat, joissa tuotteet on valmiiksi pakattu 12 tai 24 kappaleen pakkauksiin. Valitse oletusvaihtoehto ostettavien tuotteiden määrälle ja yhdistä haluamasi maut.

Miten hintatakuu toimii?

Hintatakuu on voimassa 7 päivää ostopäivästä. Se tarkoittaa sitä, että jos löydät saman tuotteen edullisemmin fyysisestä myymälästä tai verkkokaupasta Ruotsissa, korvaamme hintojen välisen erotuksen. Lue lisää hintatakuustamme täältä.

Minkä koon valitsen?

Päivitämme säännöllisesti kaikkien vaatteidemme ja asusteidemme malli- ja koko-oppaat, jotka löytyvät tuotteiden kohdalta.

Maksaminen
Mitä maksuvaihtoehtoja on valittavana?

Maksu voidaan suorittaa joka ennen toimitusta tai sen jälkeen. Ennen toimitusta käytettävissä olevat maksutavat ovat MobilePay, verkkopankkimaksu ja korttimaksu. Jos haluat maksaa tilauksen toimituksen jälkeen, se on mahdollista Walleyn kautta.

Miksi tilaukseni ei onnistu Walleyn kautta?

Varmista, että olet antanut oikean rekisteröidyn osoitteen (Walley edellyttää, että paketti lähetetään rekisteröityyn osoitteeseen). Ongelma saattaa johtua myös luottokelpoisuusarvioinnistasi. Saat lisätietoa ottamalla yhteyttä Walleyyn numeroon +358 9 3158 9947

Mistä löydän laskuni?

Walleyn kautta tehdyissä tilauksissa lasku lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen. Jos sinulla on kysyttävää laskusta, ota yhteyttä Walleyyn.

Miksi alennuskoodini ei toimi?

Siihen, että alennuskoodi ei toimi, voi olla useita syitä:

  • Olet täyttänyt alennuskoodisi lahjakorttiruutuun
  • Alennuskoodia ei voi yhdistää muihin tarjouksiin
  • Alennuskoodi ei ole enää voimassa
  • Unohdit napsauttaa ”Käytä”
Miksi lahjakorttini koodi ei toimi?

Varmista, että olet täyttänyt lahjakortin koodin maksutapojen alla olevaan lahjakorttikenttään. (Jos satuit syöttämään koodin alennuskoodikenttään, näytölle ilmestyy virheilmoitus siitä, että koodi on vanhentunut). Jos sinulla on fyysinen lahjakortti, voit maksaa sillä vain myymälässä.

Oma sivu ja kirjautuminen
Miten kirjaudun sisään?

Voit kirjautua sisään omille sivuillesi napsauttamalla Kirjaudu-kuvaketta sivun yläreunassa tietokoneellasi tai valikosta matkapuhelimellasi.

Mitä tietoja omilla sivuillani on?

Omilta sivuiltasi näet tilaushistoriasi ja tilauksesi tilan.

Miten näen aikaisemmat tilaukseni?

Näet aikaisemmat tilauksesi omilta sivuiltasi.

Miten voin tehdä tuotearvostelun?

Mene sen tuotteen tuotesivulle, josta haluat tehdä arvostelun, ja napsauta nykyisten arvostelujen alta kohtaa Arvostele tuote.

Mitä teen, jos en halua uutiskirjettänne?

Uutiskirjeen alareunassa on linkki, jossa lukee ”PERUUTA UUTISKIRJEEN TILAUS”. Napsauta sitä.

Yhteystiedot
Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?

Voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme napsauttamalla Chat- tai Apua-kuvaketta. Voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä myös seuraavasti:

Sähköpostiosoite: info@mmsports.fi

Muuta
Haluaisin tehdä yhteistyötä MM Sportsin kanssa. Miten toimin?

Jos haluat hakea yhteistyöhön kanssamme, on tärkeää, että suurin osa sisällöstäsi liittyy treenaamiseen ja että sinulla on vähintään 1 000 seuraajaa joko Instagramissa, Tiktokissa tai YouTubessa. Jos profiilisi täyttää nämä edellytykset, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteeseen: marknad@mmsports.se

Haluaisin MM Sportsin jälleenmyyjäksi. Miten toimin?

Valitettavasti emme ota uusia jälleenmyyjiä tuotemerkeillemme.

Ilmainen toimitus
alkaen 20 €
Nopea toimitus
2 - 5 arkipäivää
Palautusoikeus
30 päivää
Uusi asiakas?